mobil a monitor

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:04:26 CET 2004

Zdravim,

no me se jednou stalo, ze jsme si pri preorganizovani stolu postavil
reprobedynky tesne vedle monitoru. A zaclo se to projevovat tim
ze se pravy dolni roch zacal silne chvet, jinak byl cely obraz
v pohode. Zajimave bylo, ze pri vetsim rozliseni to delalo vic
a pri 640x480 skoro vubec ne. Uz jsem byl skoro smiren s tim,
ze siu pordiim novy monitor, a pak me jednou napadlo
ty bedynky vypnout. Jo delalo to vzdy tam, kde byl transformarek
a ze to neni nic moc, kdyz jsem je mel optevrene, tak jsem to odhadl
tak na 5W prikon.

ByE milan