Borland zdarma

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:04:21 CET 2004

Taky jsem to tady cetl a z http://www.borland.com/bcppbuilder/freecompiler
jsem si stahnul  32 bitovy compiler+bilder 5.5 .Jen mi dlouho trvalo, nez
jsem spravne vyplnil jejich "kadrovy" dotaznik, polozku department of state.
Dava na vyber oblasti v Americe a kdyz ve vedlejsim chlivecku vyplnim
"jiny", je potreba v tom levem pomoci rolovatka nastavit "jiny". Jinak mi to
tvrdilo, ze jsem odjinud, nez uvadim. A pak ze pocitac je blbec.

Andel