Atmel s 32768 Hz

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:20 CET 2004

Musi se dat do serie s krystalem odpor a kolem krystalu kondiky tak, aby to dalo rozumnou casovou konstantu, ten oscilator co je v atmelu predpoklada rychly krystaly a tak je dost "tvrdej", coz 32kHz krystal tezko snasi :-)
Doporucil bych (neovereno na atmelu) 330k do serie s xtalem a 10M mezi nozicky procesoru, kondiky bych dal v radu 10p..

Jirka N.