RGB na SCART konektoru

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:04:20 CET 2004

Lubor Otta wrote:

> Ahoj kolegove,
> dostavam se k problemu ktery zde mozna byl v nejake modifikaci resen, potrebuji k pocitaci pripojit televizor
> Thomson, ktery ma Scart, a na nem urcite RGB. Muzete mi prosim nekdo poslat zapojeni RGB na SCARTu a

 S rgb problem nebude,

r - pin 15
g - pin 11
b - pin 7

Na prepinanie rgb vstupu sa pouziva blanking - pin 16.

> pripadne i par slov, jak to je se synchronizaci? Je na ni samostatny drat? A jestli je jak ta synchronizace
> vypada?, tusim ze by to mohl byt Xor Hsync a Vsync, ale s jakou urovni?

 So syncami bude problem. Televizory akosi nie su
pripravene na multisync, takze tazko ich donutite
pracovat pod roznymi frekvenciami. Preto by som skor
previedol signal z pocitaca na composite video (na to
existuju obvody, aj hotove moduly) a takyto signal
priviedol na pin 20 scartu.

--
b w d