Dochazkovy terminal pres DALLAS iButton

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:04:19 CET 2004

Zdravim,

Pred nejakym casem se mi dostalo do ruky nekolik zminenych terminalu.
Vypada to dost zajimave a rad bych se tomu podival trosku na zoubek, ale
nevim ani vyrobce, ani nemam zadnou dokumentaci. V prve rade bych
potreboval aspon vedet jak to ozivit. (predesilam, ze v elektronice jsem
spise zacatecnik a moje vybaveni cita max. jedno nepajive pole a par
soucastek :-( )

Vsechno co jsem k tomu nasbiral (a nafotil) jsem umistil na
http://aigor.host.sk

Pokud by se na to nekdo mrknul a neco znameho v tom treba poznal, budu
vdecnej za kazde nakopnuti (puvodne to melo jit do popelnice - no neni
to skoda ? :-)

Aigor