CPU + D146D + krystaly + elektročas

Karla Dvořáková karla.dvorakova
Středa Březen 17 12:04:16 CET 2004

Ahoj lidi,
všem, kdož se ozvali na moje volání o pomoc děkuji. Chyba byla opravdu v
pamětech. Deska používá krátké SIMky a tak jsem předpokládala že to je
"stará garda", která poběží i bez paměťových modulů. Ale jak se ukázalo,
nepoběží :)

Mimochodem, jaký je maximální proud pro obvod D146D ?  V katalogu je všechno
možné i nemožné, ale maximální proud segmentu tam není (maximální napětí ale
ano).

A ještě něco, je výhodnější postavit oscilátor, nebo použít hotový v pouzdře
DIL či DIP ? Jedná se řídící oscilátor digitálních hodin, které budou
fungovat také jako hodinová ústředna (obdoba systému elektročas).

Díky za odpovědi :)

P.S.: Bydlím v královském městě Ústí nad Labem

---
Odchozí zpráva neobsahuje žádné zákeřné viry či jiné šílenosti a zrady.