Elekricky ovladany ventil

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:04:16 CET 2004

Zalezi na pozadovane presnosti. Pokud staci presnost na stupne, doporucoval
bych termostaticke ventily ovladane prihrivacimi odpory. Odpor o vykonu 2W
zmeni nastaveni ventilu o 3 az 4 st. C. Cela ridici jednotka TSK-1 s merenim
a korekci doby ohrevu mistnosti je na www.mirnet.cz/vaelektronik . Korekce
doby ohrevu mistnosti je vhodna pro panelakove byty, kde je mala rezerva
vykonu a mistnost se ohriva dlouho. Pokud ma byt presnost vetsi, musel by se
prihrivaci odpor ridit prostorovym termostatem.

Andel