Zdroj NB

AZE eltex-km
Středa Březen 17 12:04:15 CET 2004

Nemate nekdo vadny notebook IBM 720C treba
s rozbitym displejem a bez disku, mam takovy problem,
nebezi mi z baterii a ani je nedobiji, na sitovy adapter
bezi. Ani pri nabiti aku mimo nej (NiMh) na ne
nejede. Aku jsou dobre, vybijel jsem je zkusebne
zarovkou, kapacitu maji. Notebook jsem rozebral
(silena prace), je tam modul zdroju, ale prakticky
neopravitelny, z obou stran desticky
fura SMD prvku. Zavada by jeste mohla byt i v bloku
aku, ma dve plosky + a - a dalsi 4, ktere nevim
k cemu slouzi, ale jsou vsechny zapojene i uvnitr.
Blok aku jsem nerozebiral.
Muze nekdo poradit? Nemam v umyslu kupovat
novou baterii, jde uz o pomerne zastaraly typ NB,
mozna by stacilo vyzkouset i jinou, jestli v ni neni
zavada v nejakych kontrolnich obvodech.
Z pripadneho vraku bych uvital i pametovou kartu.
Dik za kazdou informaci.
AZE