Rychlost hradel

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:04:15 CET 2004

Ted jsem tady bojoval se 74F00, chtel jsem pouzit jedno hradlo v linearnim
rezimu a dalsi dve jako schmit pro tvarovani. Delic 74F74 pripojeny na
vystup delil jeste pri 150 MHz a pri vstupnim napeti 120 mV, ale bez signalu
to kmitalo i v pripade, ze jsem vstup toho "linearniho" hradla uzemnil pres
100nF. Prestalo to jen kdyz jsem tomu zablokoval vystup.Takze tudy cesta
nevede, alespon u 74F urcite ne. Kdyz se tomu da dostatecna hystereze, melo
by to byt bez problemu. Potrebna strmost hran je umerna rychlosti delice,
ktery se na to povesi. Pokud ma
byt na vystupu delic 74HC, bude rad ze na 50 MHz stiha a bude mu jedno, jaky
to ma prubeh. Pokud tam bude neco rychlejsiho, bude vyzadovat i rychlejsi
hrany.

Andel