PicoWEB - prodava to nekdo v CR?

Kaspar Pavel, Ing. Kaspar
Středa Březen 17 12:04:13 CET 2004

Firmware je na Webu v sekci Download. Zkousel jsem jiz verzi 1.37 a starsi,
ale nepracoval mi. Ani stavajici 2.08 mi nejela (po pripojeni TP kabelu se
cely Web pravidelne kazde 2 sekundy resetoval). Poslal jsem jim dotaz, ale
po 6 mesicich prisla odpoved, at vyzkousim novy firmware a pripadne se ozvu.

Cely jsem to pustil k vode a radeji se zameril na AT89C51. U nas to dela Mr.
Benedikt (8052.lphard.cz). Jeho Packet Drivery mohu doporucit, nadstavbu
jsem si radeji napsal sam. Jinak na opakovany dotaz ohledne ceny pro
komercni pouziti mi taky neodpovedel. Nedavno se ale v konferenci zminil o
prezentaci komercni verze na Amperu spolu s HW serverem.

			Pavel Kaspar