Magneticke odstineni monitoru

David Burda d.burda
Středa Březen 17 12:04:13 CET 2004

No bydlim sice na Hradcansky (je tu metro, tramvaj i vlak) ale v bocni ulici
takze doufam ze to tim nebude. Mel sem pred tim uz 3 monitoru a zadne nemel
vetsi problemy. Hold mi zbejva behat s monitorem po pokoji a hledat to
nejvhodnejsi misto na jeho umisteni. doufam ze to nedopadne tak ze budu
muset chodit zastrkovat diskety do compu do sklepa :-))))))))

> Na magneticke stineni by Vam tlusty plech moc nepomohl. Doporucuju k
prohlednuti
> http://www.mushield.com/monitor_enclosures.html
>
> Jinak na magneticke stineni (nezamenuj s elektromagnetickym-RF) je
oblibeny material permaloy, bohuzel dosti drahy, ale ma velikou permeabilitu
a tak nevychazi tak tlusty pro pole dane intenzity. Z "bezneho" zelezneho
plechu by Vam vysel nedobytny trezor :)

> Ta deformace, co o ni pisete, mi prijde, ze neni zpusobena primo PC, ale
spis, ze nekde v okoli je cosi, co produkuje znacne pole a PC, co by
plechova bedna akorat meni prubeh silocar ve svem bezprostrednim okoli. Tomu
by take nasvedcovalo to, ze otocenim monitoru se to zmeni (vetsi monitory
tahle reaguji i na zemske pole) a odstranenim PC jen malo.
> Oblibenou "legrackou" jsou treba el. privadece k metru, vlakum nebo
tramvajim, ktere pusobi moc zajimave efekty. Nesidlite s Vasim monitorem
blizko nejake takove veci?