vyhodnocovani motokarovych zavodu - jak na to?

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 12:04:11 CET 2004

lidi mam zajimavy problem. Potrebuju elektronicky vyhodnocovat zavody
motokar. Pri prujezdu kazde motokary cilem je treba dostat do PC jeji
jednoznacnou identifikaci a okamzik prujezdu.
podminky jsou:
- motokary muzou jet az 50km/hod
- musi se snimat cela sirka prujezdu v cili = asi 4m
- muze nastat pripad kdy cilem projizdi vic motokar najednou a musi sejmou
vsechny!
- neni zaruceno, ze motokara pujde do cile vzdy rovne (muze treba ve smyku)

napadlo me vic principu, puvodne jsem uvazoval o bezkontaktni identifikaci
TIRISem, ale tam by byl asi problem v tom soucasnem prujezdu vic motokar.
Momentalne mi pripada nejschudnejsi napad s oznacenim motokar jednoznacnou
viditelnou znackou a dvema kameramy nad drahou, s pocitacem, ktery ty znacky
bude rozpoznavat.
Mate nejaky lepsi napad? Jak je to delane treba na tech motokarovych drahach
kde se pronajimaji kary? Jestli jste uz neco takoveho delali a mate zajem se
na tom podilet, tak mi dejte vedet na zdvorak@chaos.cz

dik chaos
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.