IR prijimac

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:04:11 CET 2004

Co jsem jednou zkousel tak to byla taky trinohova mrcha (zalita do cerveno
cerneho plastu - taky to bylo nejake SFHxxx) a jako vysilaci diody byly dve IR
(LD271 nebo tak neco). Prijimac prijimal signaly az do vzdalenosti 10 metru (ve
dne). Sice to chtelo trochu smerovat... ale na mensi vzdalenost (do peti metru)
se to tolik smerovat nemuselo.

Tady najdete par zajimavych veci http://www.lirc.org - ovladani PC pomoci dalkoveho ovladace (v podstate jakehokoliv DO... ale jenom s OS Linux).