vyhodnocovani motokarovych zavodu - jak na to?

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 12:04:08 CET 2004

to je zajimava myslenka. Ta smycka (asi by musely byt dve, tak aby na sebe
nedoslechly) by se pod tu vozovku dala dat (to by nebylo problem zaridit).
Ten princip by mohl byt neco jako tonova volba, ale jak to aplikovat do VF
to je mi zahadou. Myslite VFaci, ze by to bylo realne ty oscilatory tak
spocitat a postavit aby se z toho pak daly jednotlive slozky odfiltrovat?
Je k tomu nejaka literatura, troufl by si na to nekdo? VF se stitim :-((

dik chaos