Konvence zapojeni 7seg displaye

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 12:04:07 CET 2004

>testuju pripojeni displaye 4x7seg LED s M5451 a zajimalo by mne zda je
>nejaka norma nebo konvence pro prirazeni 7segmentu a tecky na displeji
>8mi bitum v bajtu. Ze bych ji treba dodrzel ...
>
>Nevite ?

Co ja vim, kazdy to pripojuje tak, aby vysel co nejlepe plosnak. S jednou
vrstvou ale stejne nevystacite. Jen je dobre dodrzet poradi segmentu u vsech
zobrazovacu, potom staci v ridicim programu jedna prevodni tabulka.
Mozna by nebylo od veci se poohlednout po obvodech komunikujicich po
sbernici i2c (napr. SAA1064), ale to uz zalezi na aplikaci a vkusu.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz