OT - snekovy prevod

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:07 CET 2004

Omlouvam se, jsem asi trochu mimo, mechanika neni moji silnou strankou, ale
jak muze prevodni pomer souvset s poctem zavitu na sneku. Udelam-li sneka se
stejnym zavitem dlouheho jednou 1cm podruhe 3cm, bude na nem zakonite pocet
zavitu ruzny a pritom pomer stejny. Nesouvisi to spise se stoupanim zavitu,
coz by se dalo asi vyjadrit nejak jako pocet zavitu na otacku?

					Nechapajici

						Jakub Serych