Cannon & 485

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:04:05 CET 2004

> 1)Existuje standart zapojeni signalu RS485 na konektor typu CANNON 9?

Celkove ne, ale urcity standard existuje v oblastio audiovizualni techniky.
Pouziva to treba SONY. A kazdy vyrobce vetsinou nejaky vnitrni standard ma.

> 2)Muzou na 1 konektoru existovat (byt zaroven zapojeny) signaly pro RS232
> RS485 (staci RxD a TxD)
> (samozrejme ze muzou, ale zajima mne, jestli je to bezne - a zaroven to
> zavisi na bodu 1)

My to mame na jednom vyrobku - je to prevodnik CQ485 , ktery normalne
komunikuje RS485, ale nastavuje se kabelem z pocitace pres RS232. Protoze my
standardne mame pouzity spicky 6,7 pro RS485 (a jeste 8,9 pro RS422), tak
spicky 2,3,5 mohou byt pouzity pro RS232.

PAPOUCH