Cannon & 485

elsaco@elsaco.cz elsaco
Středa Březen 17 12:04:02 CET 2004

Ľubomír Leňko wrote:

> Ak chcete byt "kompaktibilny" s nasimi vyrobkami tak my pouzivame na jednom
> konektore:
>
> CANNON 9M
> RS 485:
>         1 -     A
>         6 -     B
> a zbytok
> RS 232: je podla normy (Txd, RxD)
>         2 - RxD
>         3 - TxD
>         5 - GND
>         7 - RTS
>         8 - CTS
>         4 a 9 je NC (nezapojene)

> [...]

Pro informaci mohu dát zapojení konektoru u našich výrobků, pro RS-485 je spojeno 1-4 a 6-9

1 - +RxD (RS422/485)
2 -  RxD (RS232)
3 -  TxD (RS232)
4 - +TxD (RS422/485)
5 -  GND
6 - -RxD (RS422/485)
7 -  RTS (RS232)
8 -  CTS (RS232)
9 - -TxD (RS422/485)

A ještě drobnost na závěr RS-422 lze propojit s RS-232 napřímo, potřeba jsou dva odpory a zenerka. Je to použitelné sice
na krátkou vzdálenost, ale pro konfigurace zařízení je to víc než dostatečné, lze nalézt pod označením RS-423

Jindřich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Jaselska 177, 280 00 Kolin 3      http://www.promos.cz
tel.: +420 321 727753
fax.: +420 321 727759             můžete mi psát i česky ISO-8859-2