BitScope - zkusenosti

Pekr Krc pekr
Středa Březen 17 12:04:02 CET 2004

"SPELZA s.r.o." wrote:
> docetl jsem se v konferenci o zarizeni BitScope a po precteni stranek
> www.bitscope.com bych poprosil uzivatele tohoto systemu, zda by se se mnou
> nemohli podelit o zkusenosti s porizenim a provozem.
> Zajimalo by me, zda lze take nejakym jinym zpusobem nez koupenim z USA
> ziskat podklady pro HW (tistak, firmware) a jake mate provozni zkusenosti s
> HW i SW. Ma cenu stavet BitScope a jake jsou zhruba porizovaci naklady?

Lokalni distribuce BitScope se ujal Josef Hanzal (mailto:snail@iol.cz),
jiste se k tomuto tematu ozve sam.

Pokud jde o me zkusenosti z provozu:
+ funguje to (!)
+ da se s tim i merit
+ umi samplovat 1 analogovy kanal soucasne s 8 digitalnimi a to az
  do 50MHz (dle pouziteho oscilatoru a ADC)
+ diky PC lze pomerne snadno zpracovavat a zaznamenavat namerena data
+ je k dispozici temer kompletni dokumentace
- dalsi analogove kanaly jsou multiplexovany na jeden ADC
- neni to zarizeni k okamzitemu pouziti stylem zapnu a merim
  (zapnout PC, zapnout merak, spustit SW, nastavit parametry...)
- prenosnost je omezena nezbytnym propojenim s PC (notebook)
- SW ktery je v soucasne dobe k dispozici (zdarma) ma jeste rezervy,
  ale da se pouzivat
- zarizeni vyzaruje rusive EM pole na harmonickych frekvencich
  (bezna vlastnost obdobnych amaterskych digitalnich pristroju)

Zkresleni signalu, presnost a podobne 'drobnosti' jsem jeste nemeril,
pouze letmo porovnaval s jinymi tovarnimi pristroji a zdaji se byti
dostacujici pro amaterske pouziti. Kalibrace se provadi pri ozivovani.

Pomer cena/vykon mi ve srovnani s tim co je dostupne na nasem trhu
pripada jako dobry.

--
Regards
           Petr Krc