motherboard Acorp 5VIA3P

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 12:02:00 CET 2004

> Hello,
> taky muze bejt vadna ta cache.
> Mam takovy tuseni ze se na desce nic jumperovat nemusi.

	To me taky napadlo, jenze mezitim jsem si tam zkusmo dal procesor
Cyrix (na tom je to i napsany) 6X86 PR150 (120 MHz), prepnul jsem napajeni a
kmitocet, cache taky nesla. Paxem zkusil runzne prehazovat jumpery, ktery se
nalezají pobliz ni a povedlo se mi to rozchodit, zatezovy testy probehly bez
problemu nic nepadalo.
	Jenze kdyz jsem tam vratil puvodni procesor, tak to zase neslo,
dokonce ani kdyz jsem nastavil taktovani stejne jako u toho predstim. Behem
laborovani jsem se obcas dostal k zajimavym vysledkum, ze treba deska hned
nevytuhla, ale jeste chvilim bootovala, ovsem na obrazovce chybely kusy
textu, vypisy misto bile hraly vsemi barvami. Tak mi prijde, ze ta cache
nejak nestiha nebo co.
	S tim pomalejsim procesorem jsem dokonce dosahl toho, ze najely W98
s kouzelne rozbitou grafikou - kusy textu chybely, mely jinou barvu, na
obrazovce se objevovaly ruznobarevny obdelniky... Ovsem v tomhle stavu, ty
Winsy hodiny jely, aniz by ztuhly, zkousel jsem poustet Word, Excel,
Outlook, vsechno slo, krome ty grafiky! Nechapu!!!

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz