SCSI radic

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:02:00 CET 2004

  Zdravim!
 Ja mam tiez Umax 600S s dodanym radicom (ISA karta), ale
teraz ho pouzivam s SCSI radicom co je na motherboarde
(Adaptec). Ide bez problemov: ten kabel som si vyrobil - redukcia z
50-pinoveho (tusim) na 25pinovy a zabudoval som ju rovno dovnutra
pocitaca (je to dost poprepletane na tom 25-pinovom konektore).
  S pozdravom
                            Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko