Ericsson A1018s - komunikace

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:01:59 CET 2004

   Dobry den,
mam MT Ericsson A1018s a chtel bych si k nemu postavit datovy kabel. Dival
jsem se do starsich prispevku, kde sem nalezl popis vyznamu jednotlivych
pinu na jeho system konektoru. Dale jsem si stahl nekolik schemat na tento
kabel, vsechy temer totozne (78L05, MAX232, 2 diody na napajeni z DRT a RTS
plus nezbytne kondiky). Zarazi me jen propojene piny 5 a 6 na konektoru (+5V
a TEST), vyvod 6 je totiz v ruznych pramenech pojmenovan ruzne, napr. v
prispevku  se jmenuje "VPPFLASH - Flash Memory Voltage and Service Voltage"
coz ve me vzbuzuje dojem, ze pripojenim na +5V povolim prepis vnitrni FLASH,
coz pro nacitani a zalohu seznamu ci komunikaci pomoci AT prikazu nepotrebji
a pro jistotu radsi zakazal (tedy pokud to jde). Taky me zarazi ze se vsude
pise, ze komunikace jede v TTL a ja jsem napr. na tom pinu +5V nameril jen
asi 3V a na TxD taky. Moc nerad bych ten founek oddelal...
  Jeste jedna perlicka na zaver, vite, ze na A1018s existuje flash, ve
kterem je hra TETRIS? Vcera jsem na nej narazil na http://mobile.box.sk,
presneji na
http://mobile.box.sk/showme.php3?hidedate=1&sortby=title&newsprj=ericsson&ne
wstype=software&id=4307.