Manual k umyvacke riadu BOSCH?

Ing. Marian Belicka belicka
Středa Březen 17 12:01:58 CET 2004

Poradte mi prosim kde by som mohol zohnat manual k umyvacke riadu BOSCH.
Vsetko co o nej viem je tychto par udajov zo stitka:
  E-NR. SMS4502/11
  FD 7302 034192
  TYP S6N21B
  DVGW-M 465
Neviem presne o aky typ ide. Je biela, ovladacie prvky zlava programovy volit
otacaci v smere hodin. ruciciek pre programy 1, 2, 3 a 4. Nad nim
horizontalny tenky priehladny pasik s cervenou vertikalnou tyckou pohybujuci
sa zlava do prava, ktory sa pri ukonceni programu vrati do vychodzej polohy
vlavo. Vpravo je prepinac pre volbu programu zlava 1-oplachovanie, 0-vypnute,
2-hrnce alebo taniere 65 stupnov, 3-pohare 50 stupnov.
Za vsetky podnety vopred dakujem.
--
Ing. Marian Belicka			belicka@basl.sk