Alarm

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 12:01:57 CET 2004

> Rekl bych, ze dost malo zalezi na konkretnim typu. Rozhodne ale musi
> byt pripojeny na PCO, jinak to akorat nastve sousedy a nekdy ani to
> ne (staci ustrihnout sirenu a hodit do kyblu s vodou, to udelali u
> sousedu a u nas jsme se ani neprobudili).
>
> Ales Prochaska

To je vec nazoru - PCO stoji mesicne nejake penize. Vnejsi sirena je celkem
na nic - jen to nastve sousedy, ale nikdo stejne nic nepodnikne.
Ja preferuji hlasovou zpravu na mobil - je to podstatne levnejsi nez
agentura a PCO a dostatecne spolehlive - pak uz zalezi jen na uzivateli co
udela. Proto mam doma jako vystup jen telefonni hlasic a sirenu uvnitr abych
zneprijemnil "pobyt" nezvanemu navstevnikovi.

Jarda
P.S. netreba patrat v adrese, jsem z Jablotronu a mam ustrednu JA-65KX ;-))