Problem so spojenim HD na SCSI a IDE

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:01:54 CET 2004

  Zdravim!

> Hai.
>
> Nevie mi niekto poradit s tymto problemom. Mam stary HD na radici SCSI na
> ktorom je system WIN98, mozem pripojit novy HD na radic IDE, ktory je na
> maticnej doske? Neako mi to nechce spolu chodit.
> Alebo otazka moze byt aj taka:  moze byt na IDE radic pripojeny len SLAVE
> HD?
  Moze! Ale iba asi tak aby sa z neho nebootovalo. Ja napr.
pouzivam HD naswitchovany ako Slave sam bez Mastera na
secondary IDE. Ale v BIOS-e tam dajte None (aby to nedetekoval
BIOS) - Windowsy si to uz najdu. Pouzivam to takto, lebo v praci
mam suplik ako Secondary Slave s CDROM (Secondary Master),
a doma mam Secondary bez Mastera - tak aby som nemusel stale
preswitchovavat ten disk v suplicku je to vyhodne.
  S pozdravom
                                    Igor

> Dakujem.
>
> PcolaS