Cteni prispevku

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:01:52 CET 2004

zdenek.nikl@ct.cz wrote:

> do ted jsem si myslel, ze na serveru HW se ukladaji odpovedi
> zucastnenych a kdyz jich je cca. 30, tak se rozesle jeden mail vsem
> zucastnenym. No ale nedavno mi kdosi na muj dotaz odpovedel drive, nez
> jsem dostal HW-NEWS Digest xxxx, ve kterem teprve moje otazka mela
> vyjit. Takze dotycny ji jiz znal drive. Jak se k ni dostal ? Ne ze by mi
> to vadilo, ale muze mi tedy nekdo presne popsat jak to tu tedy funguje.

 Maily sa radia do fronty, aj podla toho, kto je ako
dlho v konfere prihlaseny. Ked sa pouziva digest, treba
navyse pocitat aj s tym, ze sa musia najprv musi
zhromazdit potrebny pocet mailov, aby sa mohol
vygenerovat digestovy mail, co zalezi na nastaveni
listprocesora. No a este jedna vec je nezanedbatelna -
ked sa nepodari dorucit mail na prvy pokus, lebo
prijemcov server bol prave padnuty, alebo mal nejaky
iny problem, tak sa ten mail zaradi zase na koniec a
moze to trvat niekolko hodin, kym sa listprocesor
pokusi dorucit mail znovu.

 P.S. Rad by som listownera upozornil na vynikajuci
listmanager v2.108, Copyright (c) 1994-2001, M. S.
Kucherawy, s ktorym sa Kotsikonasov listprocesor nemoze
porovnavat, je zdarma a kontaktnu adresu na poziadanie
poslem.

--
b w d