elektretove mikrofonnni kapsle

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:01:52 CET 2004

Nazdar,
Nevite nekdo, kde by se dalo neco blizsiho zjistit o elektretovych mikrof.
kapslich ktere maji napr. v GESu? Kdo to vyrabi?  Maji jich vic typu a chtel
vybrat bych neco kvalitnejsiho. Pripadne bych rad i nejake vetsi, 1/2" a
smerove, pokud to nekdo prodava. Za dob kdy jsem se vice zabyval zaznamem
zvuku, jsem pouzival dvousystemove kondenzatorove vlozky AKG vytazene ze
starych elektronkovych mikrofonu. Jenze nosit bednu baterek na polarizacni
napeti 50V se mi nechce a delat menic taky ne. Ty male elektrety maji
nesrovnatelne vetsi sum, asi proto ze jsou male.

Andel