Jumper - bylo - Problem so spojenim HD na SCSI a IDE

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:01:52 CET 2004

Petr Krc wrote:

> Cable Select (jak uz nazev napovida) funguje trosku jinak - pomoci
> preruseneho vodice v kabelu. K jednomu IDE konektoru na kabelu vedou
> vsechny vodice (MASTER), ale u druheho je jeden vodic prerusen (SLAVE).
> V praxi se to provadi prostrizenim vodice v plochem kabelu mezi konektory.
> Tusim je to vodic c.28.

 Mohli by ste to s tym prerusenim vodica vysvetlit
trochu podrobnejsie? Este som sa totiz nestretol s tym,
ze by bol rozdiel, na ktory konektor na ksande pripojim
HD, alebo CD, vzdy zalezalo na jumprovani, teda ktory
device bol master a ktory slave.

 Funkciu Cable Select som chapal doteraz tiez tak, ako
povodny pisatel.

--
b w d