SCSI konektor

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:01:51 CET 2004

  Zdravim!
Ja som robil redukciu z SCSI 50-pinoveho konektoru na radici na 25-pinovy
konektor na skener Umax Astra 600S. Prepojil som pozadovane signaly a
chodi to bez problemov uz 3 roky.
 Ten konektor co je pouzivany v skeneroch je 25-pinovy a popis signalov na
nom najdete v HWBOOK - je to ten pre Amiga/Mac (nie Future Domain):
 /HWBOOK/co_ScsiExternalAmigaMac.html .

HWBOOK najdete aj niekde na www.hw.cz.
  S pozdravom
                                             Igor

{HYPERLINK "co_ScsiExternalAmigaMac.html"}> Muzete mi nekdo poradit zapojeni SCSI konektoru na CANON 25?
> Pouziva se u nekterych scaneru, ani nevim jestli je to skazi komletni.
> Dik, Lubor

-------------------------
Ing. Igor Cesko
Hardware & Software