Rozrezane ksandy na HDD

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:01:50 CET 2004

Teoreticka uvaha - rozdelit na 10 pasku po 8-mi vodicich, mirne zatocit,
obalit vodivym materialem pripojenym na zem. Otazkou stale zustava
moznost ruseni mezi jednotlivymi signaly v nedefinovatelnem prolozeni
mezi sebou.
Ev. dalsi moznost je stineni provest nad kazdym z jednotlivych pasku,
ale dle meho mineni pak kabel bude mit takovy objem a nepruznost jako
puvodni plochy tvar.

PS: Udivilo me predevsim mnozstvi takovychto reseni na overclockerskych
serverech, kde tuto upravu ma cca 95% "vychytanych" pocitacu, jako by se
jednalo o temer samozrejmost. Predpokladal jsem proto, ze existuje
nejaky obecny navod-doporuceni s overenim, zda to bude fungovat. Ostatne
nepredpokladam, ze nekdo kdo si pretaktovava Durona o kazdych xy
procent, se spokoji s prenosem UDMA33 :-( Ale zda se, ze k nam to jeste
nedorazilo. Testovat se mi to rozhodne nechce...

Aigor