Dolby Digital Audio Decoder - dotaz na cip

newsrobot newsrobot
Středa Březen 17 12:01:47 CET 2004

Odstup signal/sum sa uvadza niekde v decibeloch.
Co sa tyka Sony, tak viemurcite, ze ked sme rozobrali diskman za cca.
6,000.- a za 9.000,-tak tam bol jediny rozdiel a to koncovy stupen, nic ine.
Ma to svoju logiku. Nema vyznam vyrabat nieco v desiatich modifikaciach,
lebo Vam stupaju vyrobne naklady. Dnes je to vsetko o mnozstve o nicom inom
!!! V podstate za to mozu spotribetilia, lebo kazdy chce mat to najnovsie a
"najlepsie" a to este za dobru cenu. Ved sa pozrite na Intel, len ich
"prezbrojenie" na iny typ CPU musi stat miliardy dodalov (podla ich
poslednych vyjadreni toho naju plne zuby). To iste plati aj v audio a video
technike. Preco si viete prestavit DVD prehravac na free region code ak ste
ho dostali napr. s regionom 2? A ide to mnohokrat cez dialkovy ovladac. To
je vysledok ludskej blbosti. Chceme to co nikdo nema a musi to byt lepsie.
Obchodnici to dobre pochopili a podla toho sa sprava vyroba.
Co sa tyka Japonskych vyrobkov, tak su presne designovane prave na spotrebu.
Auto si nebudete opravovat ale ho vymenite, lebo je to lacnejsie (to je ich
myslienka)

bye

lubos