Prestavba zdroje od PC

Ivan Feno feno
Středa Březen 17 12:01:46 CET 2004

> Mne zacal po case "Ball bering" hucat, a ked som ho otvoril, loziska
> vyzerali skoro tak isto ako u normalneho, snad iny material?
> Marcel

No, to by ma asi prekvapilo, aj ked jeden nikdy nevie.
Ale asi to ma dlhsiu zivotnost z toho dovodu, ze je to cele masivnejsie,
priemer hriadelky je vacsi, takze to nie je tak namahane -
ako som povedal - je to taky "macek".
Okrem toho ja mam taky zvyk si to zhruba raz za rok premazat jemnym olejom
(pouziva sa na mazanie lozisiek v sustavach meracich pristrojov), takze
co sa tyka lozisiek nemam problem.

ivo.