AT90S8535 - problem A/D prevodniku

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:01:45 CET 2004

>Prisel mi na redakci HW serveru nasledujici dotaz - mate s tim nekdo nejake
>zkusenosti ???

Zkusil bych se na vstup pripadne i na referenci podivat osciloskopem. Prevodnik predstavuje s nejvetsi pravdepodobnosti kapacitni zatez, jestli je to buzene z pomaleho OZ, nebo z odporoveho delice s velkou impedanci, muze to ruzne zlobit.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East