Kamera + aku

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:01:43 CET 2004

Pred casem jsem mel tento problem:

Kamarad ma analogovou videokameru Panasonic, a nejak mu nedostacovala kapacita
defaultne dodavany baterie NiCd 4.8V 1.3Ah

Je to kostka, tri plosky + T -, mezi T a - je pripojen termistor. Vykonnejsi
original se mu zdal ponekud prilis drahej, tak jsme to vyresili takto: udelali
jsme plosnak kterej tam sel zasunout misto baterky a k nemu dvojlinkou pripojili
pouzdro se 4 clanky Vinic z GM, velikost D. Nabijeni pomoci originalni nabijecky
probihalo normalne (dele umerne vetsi kapacite). Po nabiti jsem pripojil baterku
ke kamere a kamera jela. Jenze, asi po 5 minutach ubyl jeden dilek indikatoru v
hledacku, za par minut dalsi, a za 10-15 minut se kamera vypmula s hlaskou, ze
je vybito. Myslel jsem si, ze to dela odpor privodni snury, to propojil snurama
od voltmetru ale tim to nebylo. po vypnuti a zapnuti kamery se vse opakovalo
pritom napeti v okamziku nez se kamera vypnula bylo o dost vetsi nez kdyz se
vypina s tim originalem. Kamera ma spotrebu kolem 8W, zkousel jsem totez s jinou
kamerou s nizsi spotrebou se doba jen nepatrne prodlouzila. Pritom ty baterie
jsou schopny dat mnohem vetsi proud nez 8W/4.8V

Cim by to mohlo bejt?

Tomas

PS nevite, jakej chip pouziva Sony Info Lithium??