Transil

Roman Horvath holatron
Středa Březen 17 12:01:43 CET 2004

Neviem aky vnutorny odpor bude mat zdroj signalu pre tvoj zosik, ale ak bude
velky, tak ochrany ti mozu zvadzat cast prudu a tak zatazovat zdroj signalu.
Transil je na tom sice velmi dobre, ale ked ho zohrejes na cca 40st, uz nie
je taky dobry co sa tyka zvodoveho prudu. Dobre riesenie je aj zo Snail, ale
ak ti vadia zaverne prudy diod, tak treba pouzit specialne s malym zavernym
prudom.
Roman

> Muzete me nekdo poradit, jak velky proud prochazi transilem P6KE 12CA ,
když
> je na nem napeti 0,5V, tzn. ze jeste neomezuje napeti. V katalozich se
> objevuji parametry IRM  a  @IR . Muzete me vyznam techto proudu vysvetlit
?
> Kde se mohu vice o transilech docist (casopisy, knihy) ? Potrebuji chranit
> zesilovac se vstupnim odporem 50Mohmu proti napeti vyssim, jak 15V.
Zenerovu