AT90S8535 - problem A/D prevodniku

Pavel Smrcka smrcka
Středa Březen 17 12:01:43 CET 2004

Nevim, jestli je to ono- ale
mel jsem podobne problemy s externim prevodnikem ADC0804 pripojenym
na jeden port 51-ky: uprostred kvantovaciho rozsahu (128) se pri
plynule zmene vstupu chvili zarazil a pak rovnou skocil na dalsi hodnotu.
Situace se jeste zhorsila pripojenim pasivni DP (RC-clenu).
Pomohl az oddelovaci zesilovac na vstupu (operak v neinvert. zapojeni),
spojeny se vstupem prevodniku pres odpor max radu stovek ohmu.
Myslim, ze to melo neco spolecneho se vstupnimi proudy do prevodniku
("vzorkoval" to do kapacit, ktere maji nejake nabijeci i vybijeci proudy)
ale dale jsem to neanalyzoval. Proc se to delo zrovna uprostred rozsahu,
cert vi.
Jestli je to i Vas problem, nevim, ale v takovem pripade to asi neni
zvlastnost Vaseho svaba.
S pozdravem
Pavel Smrcka.