Odruseni triaku

Hugo KOTTAS testsysteme
Středa Březen 17 12:01:41 CET 2004

Ja bych to jeste zalil do asfaltu a zakopal metr pod zem.
Nad to je vhodne dat dva tluste postribrene medene plechy alespon 2mm
tluste.
Pokud je triak kratsi jak 5cm. dejte tam kvuli vyuziti krabicky aspon dva.

Jinak se panove obcas zamyslete co radite. Nez takovou kravovinu to
snad zacatecnikovi radeji neblbnete hlavu.

Ted vazne.

Triaky se spinanji v nule proto, aby se omezilo ruseni. Strandardne by
mel stacit bezny odrusovaci clen, tj. civka v kazdem vodici na spolecnem
jadre a kondenzator mezi nimi. Pokud to budete davat do krabicky, prodavaji
se i pristrojove zasuvky s odrusovacim clenem.
Jestli se reguluje odporova zatez, snad ani neni odruseni treba.
Spina se v nule sinu.
POkud radiovy prijimac na strednich vlnach  nebude, nebo velmi
malo bude brucet (jedna se o harmonickou 50Hz) poznate sam
je li nutne odruseni.