nabijec NiCd

jet tjezek
Středa Březen 17 12:01:41 CET 2004

diky (tkubr a soltisik),
jenze ja bych rad, aby byl hlidany kazdy clanek zvlast.
casto, kdyz mi dojdou aku (nabijene v nabijecce 2x2clanky), je jeden vybity
(resp. over_vybity)
a ostatni jsou ok - to se mi vubec nelibi, (aku jsou nove, znackove (ehm)
hama, NiMH)
vi nekdo, jak se muzou NiCd a NiMH dlouhodobe prebijet (treba tyden), aby se
srovnalo
ruzne vybiti a udrzoval se pohotovostni stav 100% ? (treba 0,1 C nebo 0,05 C
atp.)
mam samozrejme na mysli samostatne clanky, nikoliv akupack
a vybijet nechci: neverim na pametovy efekt, verim na dobre nabijeni
                                            jezura