nabijec NiCd

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:01:40 CET 2004

On Thu, 21 Jun 2001, Bohumil Novacek wrote:

> Treba primo na strankach vyrobce ;)
> http://dbserv.maxim-ic.com/quick_view2.cfm?pdf_num=1666

Dival jsem se v GESu na cenu 712/713 a je dost velka 250 a 300 bez dane.
Pri te prilezitosti jsem tam taky narazil na MC33340 - rychlonabijec NiCd
a NiMh za cca 40 bez dane a datasheet k nemu je k nalezeni na drive zde
zminene freetradezone . Vypada to zajimave a je v nem i schema nabijecky
s timhle obvodem s LM317 jako vykonovym nabijecim prvkem. Je to pulsni
nabijecka - chvili nabiji a chvili meri jak je na tom akumulator.

Pri tehle cene uz by se to mozna dalo stavet pro kazdy clanek zvlast ...