Prevodnik VIDEO na VGA

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:01:38 CET 2004

Pripada mi to, jako kdyz si kamarad, zamestnanec namorni plavby, privezl
televizi z Japonska, byla vyhozena nekde v pristavu. Jednoducha zavada,
vymenil diody ve zdroji. Asií po 2 mesicich zvitezil tak, ze preladil zvuk a
slo mu to alespon cernibile. Dal uz se s tim nechlubil. Preji prijemnou
zabavu.

Andel