nabijec NiCd

jet tjezek
Středa Březen 17 12:01:37 CET 2004

asi mas pravdu, vypada to nadejne - 4x jednotka pro kazdy clanek a budu
celkem spokojeny :-)
btw: tady je jeden priklad a dokumentace k mc33340
http://www.emgola.cz/rychlonabijecka.html
v prikladu i v dokumentavci jsou i plosne spoje
a to pouziti 317 jako spinace/i-zdroje je moc pekne

DOTAZY:
1) vi nekdo presne (z nejake dokumentace od vyrobcu) kolik muzu do nicd/nimh
aku pustit jako udrzovaci nabijeni (nekonecny cas)?
2) existuje nejaky optimalni zpusob udrzovaciho dobijeni nicd/nimh?
    (napr pro pb aku jsem nasel doporuceni: nabit na 13.8 rychle, [loop]
pockat az klesne na 12.5, nabit do 13.8 pomalu [goto_loop]) (viz AN626 na
www.microchip.com)

jezura