mereni spotreby paliva /nafty/

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:01:37 CET 2004

Nam se to podarilo vyresit tim ze jsme sehnali ten prutokomer do
Wartburga. Je to opravdu sikovna vecicka, ale mohu potvrdit, ze okolo
volnobehu to moc neindikuje. V nejakych Wartburg obchdech pry
stoji 200Kc. Postavil jsem k tomu jenom indikator s A277D a tak
mi to ukazuje pouze orientacne: zere malo/zere hodne pomoci stupnice
12ti diod. Dalsi vylepseni snad casem.

Ondrej Tesar

mec> Nasel, ale co tam bylo vyznelo do stracena.

mec> Takze otazka by mela znit:
mec>  povedlo se nekomu vyresit mereni spotreby paliva u vozidla bez el.vstrikovani? Nejlepe naftoveho.

mec> dekuji jeste jednou.

mec> Ivan

mec> ---
mec> Email.cz - Vase posta zdarma!