rusicka

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:01:37 CET 2004

Presne toto mi nekdo tady poradil, jako rusicku na GSM. Tak jsem to
zkousel postavit. Koupil jsem to nejrychlejsi hradlo a zapojil to.
Na vystup jsem dal antenu tak 40cm. Osciloskop pripojeny na vystup
ukazoval sinusovku na frekvenci cca.90MHz. Spektralni analyzer
jsem nemel k dispozici, takze nevim jake to produkuje vyssi harmonicke.
Kdyz jsem k tomu priblizil Ericsona T10 tak na 10cm, tak klesl signal o
jednu carku. Takze nic moc. A jine veci (radio, TV) jsem tim rusit
nezkousel. Mel jsem to postavene jen na kontaktnim poli a uz jsem to
rozebral, protoze me to moc nenadchlo. Asi to chtelo nejaky koncovy
VF zesilovac :-(.

Ondrej Tesar