mereni spotreby paliva /nafty/

Zdenek Aster zdenek.aster
Středa Březen 17 12:01:35 CET 2004

Kdyz uz tady mluvite o tom mereni, tak ja jsem to zkousel s tim
prutokomerem od KONRADA uchodit, male mnozstvi umi
merit, nic mene alespon podle grafu tam je velka procentualni chyba
jestli se nemilim, ale k veci kdyz jsem to zkousel uchodit u FAVORITA
karburator, tak to merilo, pekny blbosti hlavne, pri volnobehu, pri vetsi
rychlosti hodnoty vypadali docela rozume. A to hlavni ty blbosti, to
merilo ne kvuli tomu, ze by to prutokomer nezvladl, ale nejsem automechanik
tazke jestli placnu nejaky bludy tak se omlouvam. Mel jsem tam pruhledny
umelohmotny hadice a to palivo tam pekne kmita tam a zase zpatky, hlavne
pri volnobehu. Domnivam se ze pri malym odberu paliva z komory karburatoru,
kmita hodne jehlovy ventil, a tim tam vznikaji pri tom tlaku pumpy
to cestovani paliva, pomohl by asi nejaky zpetny ventil okolo meraku, ale
nebyli lidi,
kteri, by ho sehnali.. Tot muj nazor.
Nic mene to je problem spis asi jenom FAVORITu.
(SKODA hovorit, o voze FAVORIT, ja si na nej zas az tolik nestezuju ;;--))))

S pozdravem
           Zdenek Aster

PS: neproslo jazikovou upravou, (pravopys me vitacy, takze si poznamki
na tema pravopys nechte od cesti a nebo na soukromi emayl, budou smazani
;-))) )