rusicka

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:01:35 CET 2004

Michal Krestan wrote:

> Taky by me to zajimalo. Jeden kolega to resil tak, ze udelal oscilator na 900Mhz a druhym oscilatorem privadel jeho vystup na ladici napeti toho prvniho tak, aby modulacni zdvih pokryl celou cast pasma pro GSM. V koncovem stupni mel tranzistor, kterej vykopal ze stareho Dancalla a ruseni po cele budove mu chodilo celkem spolehlive. Horsi to je s tim, ze uz mame i 1800Mhz;-( Bohuzel nez jsem se stacil na tu jeho konstrukci podivat, tak uz se toho stacil zbavit;-(

A jak ten oscilator nastavil? Ja jsem o tom kdysi uvazoval, chtel jsem pouzit
PLL obvod pro radia a pred nej klasickou preddelicku do 1GHz. Nebo v ARadiu byla
pred casem konstrukce generatoru s nejakym PLL obvodem od Philipse co chodi do
1GHz. To by asi bylo nejlepsi, otazka je, jak je to s jeho dostupnosti. Ze by
tam byl jednocip a ten by s tim generatorem preladoval po pasmu?

Mimochodem, ty pasma jsou 2 jedno pro uplink a jedno pro downlink a mezi nima je
mezera. Ja bych rusil downlink, aby mobil neslysel broadcast kanal z BTS, pak by
pro pouziti na malym prostoru stacilo par desite mW a dalo by se to postavit z
dostupnejch soucastek.