Off topic:Intel Easton & RAM

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 12:01:34 CET 2004

zkuste trial verzi goldmem, ta mi vzdycky fungovala spravne (ikdyz je to
dost pomale)

-----Original Message-----
From: Pavol Svorc [mailto:svorcp@pp.internet.sk]
Sent: Monday, June 25, 2001 2:52 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Off topic:Intel Easton & RAM

Dobry den,
ospravedlnujem sa za off topic ale mozno mi niekto bude vediet
poradit. Mame vo firme novy stroj s MB Intel D815EEA Easton. Je
osadeny PIII 730MHz (zbernica ide na 133) a 64 MB SDRAM
APACER PC133. Zacal som nan Partition Magicom kopirovat
system a pri tom PM havaroval. Tak som otestoval RAM a test
hlasil chyby v RAM. Povazoval som vec za jasnu a stroj reklamoval
u dodavatela. Lenze vratil sa mi spat presne v rovnakom stave a
technici v spominanej firme mi tvrdia, ze s ich testami to ide OK,
ze vymenili aj pamat a ze test, ktory pouzivam ja je zrejme
nekorektny atd. Na testovanie som pouzil memtest86, doteraz som
ho povazoval za super soft na testovanie RAM.
Moholi by ste mi napisat vas nazor ako dalej, pripadne ak niekto
vlastni spominanu MB, bol by som vdacny keby mohol spustit ten
test u seba aby som si potvrdil/vylucil ze ten test moze byt
problemovy. Dakujem.
P.Svorc

http://reality.sgi.com/cbrady/memtest86/
http//www.memtest86.com