Win2K+IRDA+Nokia?

Ing. Marian Belicka belicka
Středa Březen 17 12:01:32 CET 2004

Poradte mi prosim ako rozbehat komunikaciu Nokie 6150 s Windows 2000
prostrednictvom IRDA. Skonstruoval som senzor podla navodu v AR s
integrovanym obvodom (tusim HSDL1001) a pripojil ho na IRDA konektor MB
Gigabyte 7ZM (VIA 686A). Nainstaloval som Nokia Data Suite 3.0, ten mi
doinstaloval este virtualny COM3 port a modem NOKIA, zapol som infrared na
Nokii no ziadny pokus o komunikaciu nedopadol uspesne. Co som este zabudol
urobit, nainstalovat, spustit, nastavit...? Dakujem za kazdu radu vopred.
--
Ing. Marian Belicka			belicka@basl.sk