serial port

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 12:01:31 CET 2004

Ja to kdysi davno delal v cecku, sel jsem ale primo na port:

z biosu se zjisti adresa portu:

int com=peek(0,0x400+i*2);  (kde i: 0..com1, 1..com2, atd)

potom se inicializuje (uz si nepamatuju, co to nastavuje za parametry, musel
bych se podivat do chytry knizky (BIOS):

void initcomport(int i)     // i je zase cislo portu pociano od nuly
{
   union REGS reg;
   reg.h.ah=0;
   reg.h.al=0xE3;
   reg.x.dx=i;
 int86(0x14,&reg,&reg);
}

a pak uz se primo cte (resp. zapisuje pres fci outport):

char ch=inportb(com);

Uz si PACKAL moc nepamatuju, ale ty fce by mohli byt podobny... Pokud to
bude nutny, mozna bych nekde na disku jeste TP nasel a ty fce prozkoumal.

Dusan Dolezal