Velky disk - problem s Woknama

Sremr Petr Petr.Sremr
Středa Březen 17 12:01:29 CET 2004

> jako ten DOS spolecne s DOSem?

Spusti-li se instalator z DOSu, nainstaluji NT spolecne s DOSem.
Takove mam zkusenosti s diskem 1GB.

Instaloval jsem NT z bootovatelneho CD a chtel jsem system
nainstalovat na DOSovskou partition a tim vlastne DOS zrusit. A delo
se nasledujici.

> Co to znamena "neproslo to"?

Ja to tedy upresnim :-) Instalace bezela az do toho okamziku, kdy
instalator ocihnul disk a nabidl mi partition na instalaci NT. Disk
byl rozdelen na 3 partitiony. 2GB FAT16 (DOS), 10GB NTFS a zbytek
do 30GB take NTFS. A o vsech trech instalator tvrdil, ze jsou bud bez
souboroveho systemu, nebo poskozene. Nabidl mi format, ale
nasledne je zformatovat nedovedl. A tim se ukoncil instalator.

S pozdravem

Petr Sremr
VOS a SPS Rychnov n.Kn.
email: sremr@vosrk.cz