Chytry vysavac BYLO: Roboti

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:11:14 CET 2004

Hlasim se jako eventuelni spolupachatel :-) a mozna bych do toho dokazal zatahnout jeste par lidi z nasi motorove laborky. Podminkou by bylo vyuziti HW motoroly, na ktery bych ale zase dokazal zajistit vyvojove prostredky (i HW i SW).

Jak byste se eventuelne tvarili na srdce systemu na bazi 68328 bezici pod linuxem? Melo by to vyhodu v tom, ze by se nemusel psat vsechen software "ze zelene louky", byla by tu sance jednoducheho rozsirovani, doplnovani a urcite taky do projektu zatahnout i nejake ciste softweristy (fuj, to je slovo.. :-)) kteri by pomohli s temi sofistikovanejsimi kusy. Nebyl by pak problem zacit treba s dotykovymi snimaci a pres radar skoncit na kamere.
68xx328ka vychazi z 68k a je treba v palmech (fura SW hotova, lidi ji znaji) - implementace linuxu - treba uc-linux (podporuje spousta lidi).
Architektura s linuxem by take umoznila snadnou implementaci treba pro sekacku, nebo ten bazen, spousta veci by zustala stejna.

Jednotlive subsystemy by pak mohly byt bud se svym MCU (motorola, pic, atmel... jen at se to domluvi), nebo tupe bezprocesorove ovladane shora.

Jsem jednoznacne pro GPL :-))

Hlasim se na HW design, low-level SW a shaneni podpory vyvoje. Urcite bych sehnal lidi na vyssi SW, pokud by byl v linuxovem prostredi a sehnal bych i lidi na precizni motor control.

Toliko muj navrh, je to lakave, zbavit se tak protivne prace, jako je vysavani :-))

Jirka N.